Video NINA ROMIĆ “Sad kad je gotovo”

Nina Romić
SAD KAD JE GOTOVO
(Nina Romić – Nina Romić – Nina Romić Band)

https://youtu.be/xmJbS5MnCXs

Nina Romić, renomirana zagrebačka kantautorica, pjesmama „Svjetla“ i „Sad kad je gotovo“  najavljuje skori izlazak svojeg četvrtog albuma, čije se snimanje odvija pod budnim producentskim okom i uhom Marijana Jelenića.

“”Sad kad je gotovo” je jedna od mojih starijih pjesama, koja zbog svoje atmosfere nije našla svoje mjesto na prošlim izdanjima. Sa ovom postavom odlučila sam ju “oživjeti” i uz Marijanovu pomoć dali smo joj novi život. U pjesmi je izrečeno mnogo emocija, uglavnom onih koje vežemo uz završetak priča za koje smo mislili da su vječne. Produkcijski, ispala je onako kako sam oduvijek htjela, samotnjačka pjesma koja u sebi sadrži i minimalizam i puni bendovski izričaj, “ rekla je o pjesmi Nina Romić.

Za pjesmu je snimljen i videospot u režiji Filipa Filakovića Philtza, koji kaže: “U sanjivom spotu Nina je priključena na uređaj koji njenu kakofoniju moždanih valova pretvara u simfoniju boja i oblika. To je uređaj koji njene snove pretvara u bio kemijski niz i omogućava joj da te svoje snove gleda iznova. Spot prolazi kroz sanjive kadrove prirode, kamera kontinuirano kroz snove prolazi prema naprijed i putuje iz lokacije u lokaciju, iz predivnog prostranog prostora u drugi – svi ti prostori simuliraju snove i vizije koje Nina proživljava. Spot postavlja Ninu u poziciju pripovjedača, vežući se uz pjesmu na jedan netipičan način kroz mistični crno-bijeli stil spota.”

Da joj je mjesto pod reflektorima, Nina je bez greške pokazala kroz prva tri albuma (“Daljine” 2010., “Ptice” 2012. i “Stablo” 2014.) u kojima su njezina osobna, gotovo intimna tematika te jednostavan pristup muziciranju postepeno rasli i razvijali se, šireći se od gotovo samozatajnog minimalizma do sve čvršćeg, dijelom i neukroćenog bendovskog izričaja. U tom razvoju Nina je ostala svoja, topla, jednostavna, izravna i beskompromisna, a što su prepoznale i publika i kritika.
Dvogodišnja pauza, na koju se odlučila i zbog majčinstva, odvela ju je prema dubljem posezanju u njen osobni, ali i uopće čovjekov unutarnji svijet: svijet pojmova i ideja, borbe dobra i zla, svjetla i tame, tuge i radosti, sužanjstva i slobode.

Glazba kojom ta potraga rezultira također je doživjela promjene: gitara, iako nit vodilja, upletena je u čvrstu mrežu zvuka koju oko nje gradi njen bend, a čine ga klavijaturist Frederic Lanz, basist Karlo Cmrk i bubnjar Petar Cvahte. Oboružana tako moćnom pratnjom Nina se otiskuje na istraživanje nekih novih, dubljih sfera, nadilazeći pritom stilove, no ne gubeći niti djelić prepoznatljivosti.