LADO ELECTRO – 2.0 Memorabilium
(produced by Hrvoje Crnić Boxer, Boris Harfman)

CD B
01 Leljo
02 Dub
03 Melita
04 Crni Moro (Moreška-Montažstroj Mix)
05 Lepi Valcer
06 Nakanat Puls
07 Ane
08 Stade Sunce
09 Jee
10 Pero
11 Pero II
12 Pero III
13 Lepi Valcer (Xt Mix)

CD H
01 Ethnotronica
02 Poskočica
03 Kolo
04 Tovareća
05 Širili – Pirili
06 Pismo
07 Dolinom Se… (Song For Elizabeth)
08 V Žepu
09 Sončece
10 O. J. K.
11 Zeljiče
12 Mila
13 Melita (II. Pivanje)

Dubravko Jagatić je u predgovoru albuma napisao:

Spajati nespojivo u jedinstvenu cjelinu pravo je umjetničko djelo. Jedno takvo stvorili su Hrvoje Crnić Boxer i Boris Harfman Hari. Glazbenici koji su pod nazivom HR Electro počeli surađivati još 2003. godine na projektu/albumu LADO Electro dokazuju da naizgled nespojivi glazbeni žanrovi mogu savršeno funkcionirati u sretnoj simbiozi. Sve što su na tom albumu dotaknuli, načeli i započeli, nastavili su na ovom novom glazbenom ostvarenju – Memorabilium. Štoviše, sva snaga njihova glazbenog izraza kao da je još više došla do izražaja spajanjem savršene vokalne izvedbe pjevačica i pjevača Ansambla LADO sa suvremenim klupskim elektroničkim izričajem.

Ponovo su uspjeli spojiti tu iznimno bogatu autohtonu glazbenu baštinu i narodnu umjetnost ovih krajeva s elektronikom uz groove kakvog se ne bi postidjeli ni najslavniji skladatelji elektroničke glazbe, ali ni DJ-i na festivalima elektroničke glazbe na bilo kojem kraju svijetu. Oni su u svojim skladbama u jednom trenutku veličanstveni i moćni, a u drugom već mistični i umjereni uz downtempo, koji vabi na uranjanje u vlastitu prošlost uz glazbenu kulisu hrvatske glazbene baštine obrađene i servirane na najbolji mogući način. Gotovo je nevjerojatno da hrvatski tradicijski instrumenti, koji su zvali na ples ili tugovali zbog života unazad više stotina godina, mogu i danas na isti način funkcionirati u elektroničkom okružju suvremene klupske glazbe ne gubeći pri tom na uvjerljivosti i emociji.

   Memorabilium je album plesne glazbe obogaćene moćnom višestoljetnom tradicijom, koja bez Ansambla narodnih plesova i pjesama Hrvatske LADO ne bi imala tu uvjerljivost ni strast izvedbe kakvu već desetljećima njeguje ovaj umjetnički ansambl. Pri tom elektronička glazba Crnića i Harfmana nimalo ne sputava vokalnu izražajnost i snagu Ansambla LADO, već je pojačava ili čak naglašava nudeći cjelinu koja nikoga ne može ostaviti ravnodušnim. Nije važno hoćemo li glazbu koju je HR Electro na ovom albumu ponudio nazvati chill out etno, power electronic folk music ili electronic world music. Važno je da ovo umjetničko djelo spaja dva naizgled nespojiva glazbena žanra i uz nevjerojatnu strast prenosi svu tu bogatu hrvatsku glazbenu tradiciju u današnje vrijeme, u kojem je elektronička glazba ovog dvojca savršen soundtrack urbanog života izgrađenog na temeljima hrvatske glazbene baštine.